Kamis, 27 Januari 2011

WELCOOOME !!!





Hello guys! First, we wanna say 'THANK YOU FOR VISITING JUSTIN BIEBER INDONESIA FANSITE'. This is the first unofficial fansite of Justin Bieber in Indonesia, so we really need your support by join this fansite and be an active member. So we can beIndonesian Bieber Big Family. Let us know each other, talk about Justin Bieber and share your story or everything about Justin Bieber here.

We need you guys to  promote this fansite to your friends, parents, siblings, boyfriend or  girlfriend or even your grandma or grandpa by put this website link to the other website,  write an article about this website in your b
log or maybe you've another way to promote this fansite.

So, if you're an Indonesian fans of Justin Bieber, join this site NOW! and even you're not Indonesian, you still  can join this fansite. Because everyone is welcomed here.

 If you have any updates about Justin Bieber, just send it to our email. With subject:  UPDATES
 If you have any suggestion to this fansite, send it to our email. With subject: SUGGESTION.  We really need your suggestion to make this fansite better. So, don't be shy to give us your suggestions.
By The Way, our email is justinbieber_id@yahoo.com and please follow our twitter http://twitter.com/JustinBieberID. It means a lot if you follow our twitter
 THANK YOU GUYS!
 _______________________________________________________________________
 Hello guys! Pertama, kita pengen bilang 'TERIMA KASIH UDAH MENGUNJUNGI FANSITE JUSTIN BIEBER INDONESIA'. Ini adalah fansite Justin Bieber di Indonesia yang pertama , jadi kita benar-benar membutuhkan dukungan kalian dengan bergabung fansite ini dan menjadi anggota yang aktif. Jadi kita bisa menjadi Keluarga Besar Bieber Indonesia. Ayo kita mengenal satu sama lain, berbicara tentang Justin Bieber dan berbagi cerita atau segala sesuatu tentang Justin Bieber di sini.

Kita butuh kalian untuk mempromosikan fansite ini ke teman kalian, orangtua, saudara, pacar atau bahkan nenek atau kakek kalian dengan cara meletakkan link fansite ini ke website lain, menulis artikel tentang website ini di blog kalian atau mungkin kalian sudah punya cara lain mempromosikan fansite ini.

Jadi, kalau kalian adalah penggemar Justin Bieber di Indonesia, gabung fansite ini SEKARANG! dan bahkan kalau kalian bukan orang Indonesia,kalian  masih dapat bergabung di fansite ini. Karena setiap orang boleh gabung di fansite ini.

Kalau kalian punya update tentang Justin Bieber, langsung aja kirim ke email kita. Dengan subject: UPDATES

Kalau kalian punya saran untuk fansite ini, kirim ke email kita. Dengan subject: SUGGESTION. Kita betul-betul membutuhkan saran kalian untuk membuat fansite ini lebih baik. Jadi, jangan malu untuk memberikan saran kepada kita.

Oh iya, email kita justinbieber_id@yahoo.com dan follow twitter kita             http://twitter.com/JustinBieberID. Kalau kalian follow twitter kita, itu bakalan berarti banyak buat kita.


 MAKASIH!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar